torsdag 7 april 2011

Oj, oj, oj nu är det tråkigt väder!

Till helgen så vill jag verkligen ha sol så att man kan vara ute och fixa på altanen och i trädgården. I morgon tror jag att det är dax att fixa lite nya uteväxter till krukorna som just nu ser ut som jag vet inte vad, grönt slime eller något i den stilen. I år tror jag att färgerna kommer gå åt det rosa hållet, kanske lite vitt också. Sen så måste jag bara få tag på något snyggt att ha på framsidan på min lilla altan.


Jag tänkte mej något sånt här:

Dessa har jag hittat på Rusta, min nya favoaffär tror jag. Priset för en stol och pall var samma som för bara stolen hos MIO och skillnaden på stolarna var minimal, tycker jag! Så detta får det nog bli två stycken på framsidan. Så att jag kan sitta där och ta mitt morgonkaffe nu när sommaren närmar sig med stora steg. Sen ska det till lite växter på min lilla altan oxå, men jag tror att jag väntar med det till Clarius säljer ut sina fina krukor igen. Det brukar de ju göra nu framöver och då vet jag nog lite mer vad jag vill ha.... Jag har en plan och en bild i mitt huvud och när allt är på plats så ska jag visa er!

Ha en bra torsdag!

Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: