söndag 15 maj 2011

Operation röja pysselrum

Idag har jag börjat Operation Röja Pysselrum. Jag har ju inte så stort och jag vill så mycket. Jag vill kunna scrappa och jag vill kunna sy och det har jag inte kunnat utan att behöva röja undan i mellan. Så idag åkte vi till Coop och inhandlade lite nya trådbackar och så röjde vi ur hela rummet. Nu ska bara en ny lite längre bordsskiva snickras ihop och jag tror faktiskt att det kan bli ganska så bra. Så här såg det i alla fall ut innan.





Jag och trollen åkte med Wilma på kalas på Leos Lekland i dag. De tycker att det är så himla roligt där och i dag slapp jag åka en enda rutchkana. De roar sig själva och det är knappt att de fastnar på bild :)


Nu ropar sängen på mej!!! Ha en skön natts sömn så hörs vi snart igen. <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: