tisdag 21 juni 2011

Ensam hemma

Med resten av familjen i Espevik så har jag det ganska så lugnt här hemma. Det är några få dagar kvar av jobb och sen blir det semester i tre veckor, ska bli ganska så skönt.

Idag passade jag på att åka till Gekås för att handla presenter till de två födelsedagar som ska firas i helgen. Mamma och Nina hängde med och det blev en trevlig em/kväll. Nu har jag slagit in paket och sitter i soffan och tar det lugnt. Måste bara visa den fina tunikan från Smirk (SWEA) som jag fyndade, en klar kandidat till midsommarafton.


Kram på er <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅhh vilken underbar tunika, självskriven för midsommar!!!
Kram kram

Anonym sa...

Jag håller med dig fina fynd vi handlade KRAM Mamma !!!

Cicci sa...

Göör fin tunika. Hoppas att du lämnade kvar lite till mig oxå så jag shoppa lite oxå imorgon :-)

Cicci sa...

Va många oxå jag fick till i min mening :-) *hoppsan*