måndag 20 juni 2011

Jag är en Buzzador...

Vad är då det, kanske du tänker??? Jo, Buzzador är en marknadsföringskanal där konsumenter delar med sig av sin uppfattning om produkter eller tjänster som till expempel mat, köksprodukter, hudvård mm.

Blir man antagen så får man en produkt och testar den för att sedan tipsa sina vänner om den och dela ut prover så dom också får en möjlighet att testa. När en "kampanj" är klar så skriver jag på buzzadorsidorna vad jag och mina vänner tycker om produkten.

Just nu skriker dom efter gravida och mammor med småbarn och det bästa är att du betalar ingenting för att få prova på produkter vare sig frakt eller annat.

Om du skulle vilja bli en Buzzador så kan du följa den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är AnnaSturesson): https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=AnnaSturesson
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com/?refstr=AnnaSturesson&lang=SE

Just nu så testar jag OBH Nordica och Knorrs nya kryddblandingar för kyckling. Bilder och hur vi tycker kommer inom kort då vi inte är färdigtestade ännu ;) Men tveka inte att anmäla dig, du binder inte upp dig till något och du behöver inte tacka ja till något som du inte vill testa!

Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: