lördag 16 juli 2011

En mycket stolt tjej

W har ju länge tjatat om att få ta hål i öronen. Eftersom jag har har mycket problem med mina hål har jag inte velat detta. Men nu har hon tjatat och tjatat och tjatat så när hennes fadder Lotta frågade om hon fick ge henne det så sa vi okej. Så i dag bar det av in till stan och in till Smycka. Där var det en mycket trevlig herre som greppade en pistol i varje hand och lyckades avfyra båda på samma gång.


Ja, det gjorde ont men inte så farligt! blev kommentaren efteråt. Den duktiga mannen lurade W totalt och när hon skulle börja räkna var han redan klar. NÖJD är ordet för dagen...


Kram <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till stor gumman önskar moster. Ska kolla igenom smyckeskrinet och se om jag har kvar några fina örhängen, sedan jag sålde smycken. :)