måndag 18 juli 2011

Hemma en vecka för att jobba....

Det var inte några glada miner i morse när jag åkte för att jobba. Resten av familjen är hemma och lediga och skulle packa bilen för att åka till Espevik några dagar. W ville inte åka dit utan vara hemma, men jag tror nog att det blir bra bara hon kommer dit. Det skulle bli bra mycket finare väder där än här så jag håller tummarna för det.

Själv så ska jag ha en "ego-vecka" och bara tänka på mej själv. Lite kul utflykter och div. små projekt hemma kommer det bli. Men framför allt så ska jag bara ta kvällarna som de kommer, kanske slappa i soffan om jag känner för det...Jag har också funderat ut vad jag ska äta och nu ska de sista envetna kilona bort. Det lutar åt att jag kommer äta mer åt LCHF hållet, minska på kolhydrater och mest äta grönsaker och kött resp. fisk... Jag började igår och hade redan gått ner 1 kilo tills i morse. Vet att det är vatten också, men det var en bra start på min vecka. Mitt mål är att nå 60 kilo innan vi ska på bröllop i slutet av augusti. Klänningen som jag köpt tillåter INGA valkar ;o)

Ha det bäst så länge ♥ Anna

Inga kommentarer: