fredag 22 juli 2011

I lajk loppis

Idag efter jobbet så tog jag en tur till bolaget. Jag och mitt <3 firar 7årig bröllopsdag på söndag och jag tänkte överaska med lite champagne. När jag varit där passade jag på att gå in på Emmanuellshjälpen. En jättestor second-hand butik. Där gjorde jag en massa fina fynd, bl.a. 5 par skor à 30 kr, linnen för 10:- (bl.a. diesel och miss sixty), en odd molly tröja och lite till.


I kväll var det även sommartorsdag i stan och jag och arbetskamraten Lena gick till Oliven för att äta en bit mat. Det var mycket bra och jag valde en pasta med oxfilé och svamp. Mums säger jag bara... Sen var det Orup på torget, grymt drag.


Efter Orup var mamma på rymmen trött och åkte hem till sköna soffan. I morgon efter jobbet åker jag ner till mina <3 Längtar....

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilka härliga fynd :) Hoppas du får en fin vecka. Kram Johanna