onsdag 26 september 2012

Inte så LCHF...

Men väldigt gott!! Igår hade vi aktivitet med jobbet där målet var att vi skulle lära känna varandra lite bättre. Vi började med div. övningar för att lära känna varandra, sätta upp spelregler för vår grupp och hur vi ska jobba som grupp. Dagen avslutades med att vi fick göra sushi, så roligt att göra och det blev så gott. Inte så speciellt mycket LCHF, men vad gör det på 1000 år!


Visst blev de fina?!?!?

Sen så måste jag ju visa tårtan som jag bakade till min bror i söndags. Tårtbotten gjorde jag av en Blending Bliss chokladkaka mix. Sen delade jag den och hade grädde mellan. I stället för grädde ovanpå gjorde jag en kärleksmums glasyr som jag bredde ut, för att dekorera med de vita rosor och bokstäver jag gjort. Mamma hittade choklad flisor när hon var på Gekås som fick oxå vara med på. Väldigt god blev den och helt LCHF (utom de vita dekorationerna)


Må väl!
Anna

Inga kommentarer: