lördag 15 september 2012

Vilken lördag det har varit...

Idag har dagen gått i hundra knyck! Och jag kanske ska lägga till att jag är själv hemma med alla tre kids denna helg. Vi började med en tur till simarenan för att M&T skulle på simskolan som vanligt på lördagar kl 9:00. Sen tog vi oss in till stan för att göra oss redo för att springa kretsloppet. Mycket folk var det men vi hittade i alla fall lätt en parkering.

M&T var först ut att springa den 400 meter långa banan. Det gick jättebra och jag hade nästan problem att hänga med dom! Melvin gick i mål ca 20 meter före oss. Mycket nöjda med sin medaljer följde vi med Wilma till start där hon skulle springa 2 km. Det gick också hur bra som helst och mycket nöjda tog vi bilen till MC D för att äta lunch. Väl där kom Magnus dit för att hämta Melvin och att åka vidare till Monster Jam i Göteborg. Jag tog med mej tjejerna och hämtade en tv-bänk jag köpt av en arbetskamrat. Den ska få lite ny vit färg och jag tror att det kommer bli bra!


Efter skåpshämtning åket jag och tjejerna till Greyhound Park och kollade på när hundarna sprang. Det var kul en stund så vi åkte hem och mumsade godis i stället. Ja, jag mumsade inte så mycket då jag inte ätit godis på hela helgen = mycket stolt över mej själv!!!

Jag gjorde med en god kvällsmacka i stället som gjorde mej proppmätt.


När väl alla kids somnat påbörjade jag mitt lilla projekt med tårta som jag ska göra till nästa söndag.


Nu ska trötta mamman sova! Önskar er en god natts sömn!!!

Må väl!
Anna

Inga kommentarer: