måndag 17 september 2012

Blending Bliss Mixer

I fredags hämtade jag ut en ny låda från Blending Bliss. Så nu är det dax att fylla frysen igen!


Igår testade jag att baka Valnötsbrödet i formar och det gick hur bra som helst! Det blev 3 stycken fina limpor som jag dekorerade med pumpafrön.


Jag gillar doften av kanel som sprider sig i köket och brödet är verkligen en favorit! Perfekt med en god skiva ost eller varför inte med skivat ägg och majonnäs.


Som jag skrivit tidigare så finns det ju även chokladkaka och pizza/tortilla mix. Chokladkakan kommer jag använda till helgens tårtbak då jag lovat att fixa tårta till min bror som fyller år i morgon! Ja, dekorationerna har ni ju redan sett…

Mixerna finns att köpa på www.blendingbliss.com och jag rekommenderar er som äter LCHF att testa valnötsbrödet!!!

Må väl!
Kram Anna

Inga kommentarer: