torsdag 11 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 11 - Vila, Vila och åter vila

I morse var det inte en god morgon! Väl uppe ur sängen så visade min hals sig från den onda sidan :( Stora gröna klumpar (ursäkta) letade sig ur min strupe och hostan från hell utbröt! Så idag är det vila från FF som gäller, och även i morgon blir det vila!!! På väg till jobbet stannade jag på Maxi och införskaffade C-vitaminer och Esberitox som jag proppar i mej, för sjuk det tänker jag inte vara någon längre stund!

Jag tog en lättare promenad på lunchen för att njuta av det fina vädret som är ute nu! Helt ljuvligt att bara få lite frisk luft i sina lungor.... Det är så vackert ute nu, och man kan bara gå och njuta av allt det fina en lång stund. Nu hade jag inte den långa stunden idag men jag hoppas att vädret håller i sig några dagar så kanske man kan få till det snart.


♥ Anna ♥

Inga kommentarer: