tisdag 16 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 15

Äntligen har jag tränat idag! Det är så skönt att få rensa kroppen och även om jag inte körde för fullt så kändes det bra! Jag körde alla övningar fast inte fullt ut på cardion. Jag vet att jag är knäpp som längtar efter att få träna, men nu är det mest att få komma igång igen och lite för att denna månad snart är slut och jag inte fått köra fullt ut. I min enfaldighet så tror jag ju att det kommer påverka resultatet jättemycket, vilket det säkert inte gör! När detta är över så tror jag nog att det kommer bli skönt att få komma tillbaks till mer normal träningnivå på fyra gånger/vecka.

Med maten går det bra! Jag har inte egentligen något speciellt sug efter sött, mer än att det skulle vara gott att ta en bit mörk choklad till kaffet. Det är nog det enda jag saknar faktiskt!!! Vinet har jag inte så svårt att avstå ifrån, även om det är gott ;) Men jag tror nog att kroppen mår bra av en "vit" månad! Läste en intressant artikel om hur fredagsmys påverkar oss. Det tar tre hela dagar för kroppen att rensa ut "skräpet" som man stoppar i sig och då är det ju nästan dax för nästa fredagsmys! Jag kommer helt klart att tänka om när det gäller våra fredagsmys. Det är ju vi föräldrar som skapar behovet av detta hos våra barn, men nu tänker jag ändra på det i vår familj i alla fall. Får se om det mottages med glada miner ;)

♥ Anna ♥

Inga kommentarer: