måndag 22 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 22

Vad är det egentligen vi stoppar i oss!?!? I bland funderar jag på hur långt vår mat färdas och vad som hänt med den innan vi stoppar den i munnen. Det är synd att ekologisk mat ska vara mycket dyrare än icke ekologisk. Alla människor vill väl äta så lite gifter som det bara går, men alla har ju inte förutsättningarna att göra det när det ska kosta så mycket mer! Jag har börjat att kolla mer åt det ekoloska hållet och byter ut där det går!

 Idag kändes det lite lättare med träningen och det är roligt att se vilken skillnad i styrka sen för 20 dagar sen. Men jag tycker faktiskt att det ska bli skönt när dessa 30 dagar är över! Att få träna för att lusten finns där, och inte för att man måste. MEN det är en lärbar resa, då man upptäcker sidor hos sig själv som man inte riktigt visste fanns. Någonstans där inne i mej bor det en liten tävlingsdjävul även om jag inte tror att chansen att jag ska gå vidare till final är så särskilt stor.

♥ Anna ♥

Inga kommentarer: