tisdag 23 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 23



Ben som betong är dagens ord! Morgonens x-fit gick trögt, jag orkade inte alls mycket för mina ben ville inte jobba idag. Tror att den senaste tidens träning börjar sätta sina spår och just nu så vill bara min kropp vila. Resultatet av dessa två veckor är faktiskt över min förväntan då det försvunnit 6,5 cm från min midja. Vikten har det ju inte hänt något med, men det är ju inte målet heller! Jag är glad att jag klarat snart en månad utan godis och vin, hållit mej till ganska så strikt LCHF förutom de frukter som jag ätit när jag tränat. Jag läste ju en intressant bok som jag kan rekommendera till de som äter LCHF och tränar…. Där i så delar man upp LCHF i olika nivåer och för min del så tränar jag såpas mycket att jag kan vara lite mer åt det liberala LCHF hållet ...


Igår var jag och de små och tog Twinrix spruta inför vår kommande resa till Dubai i januari. Kan ju säga att det inte var skönt att träna efter den sprutan, eftersom den tog rakt in i muskeln. Men de små var superduktiga och sa inte ett ord när de fick sin spruta. Idag var det Ws tur och hon var lika duktig, även om hon får lite ångest över det. Resan som vi ser fram emot mycket kommer att ske i början av nästa år och just nu så försöker vi läsa in oss på allt som vi kan göra där. Det kommer bli 10 härliga dagar med sol och bad!
 

 
♥ Anna ♥

Inga kommentarer: