torsdag 3 januari 2013

Morgonstund har guld i mun

Dagen började med träning, så upp halv 6 för att klämma en smoothie och iväg till gymmet. Det var ganska så skönt att få springa lite och så testade jag Stakmaskinen. en maskin där man tränar på att staka som om man åker längdskidor. Den var grymt jobbig, och jag orkade bara 5 minuter sen var armarna som spagetti. Så den behöver jag träna mer på nu när jag kommit med till Kortvasan den 22 februari som banken alltid är med på. Det är 3 mil på längdskidor för er som inte vet :)

Nästa vecka åker vi ju på semester och det kommer bli bra. Eftersom goa mamma är med så kommer det bli tid för att träna, eftersom hon lovat att se efter barnen lite. Huset där vi hyrt lägenheten i har ett jättefint gym och utanför finns den en stor pool, så möjligheten finns. Kanske att jag kommer hem i mitt livs form efter dessa två veckor ;)

Idag tänkte jag ta långlunch och åka och kolla på nya skor. Jag blev ju av med mina nästan nya boots i slutet av november, eftersom något j...la pucko tyckte att de ska jag ha :( Shepard har utförsäljning och jag hoppas att jag ska finna några fina varma boots där och kanske några fina ulltofflor också. Vi får se hur långt julklappspengarna räcker...
Ha en bra dag där ute alla godingar!
♥ Anna ♥

Inga kommentarer: