onsdag 27 februari 2008

Färdig flyttad

ÄNTLIGEN....
Nu bor jag på ny adress, och det känns helt underbart! Det har varit några stressiga veckor med en massa städning, flyttning och åter städning. MEN nu har vi sovit våra första nätter i nya huset *ler* Idag har vi varit på banken och lämnat över vårt gamla hus till de nya ägarna, så nu är det kapitlet avslutat och det känns så skönt!
***
Idag har jag börjat känna att vi inte bor i en massa lådor längre och att all stress börjar lämna min kropp. Nu ska jag börja inreda vårt nya hus, och ni kan väl tänka er vilket rum som kommer först ;o) Jorå, det kliar verkligen i mina pysselfingrar och jag har ett litet hemligt projekt som jag bara måste avsluta innan helgen. Så nu måste alla pysselkartonger in från garaget och bordsskiva inhandlas så att jag kan få en plats att sitta på! M frågade mig hur jag ska få in allt på mina 3½ m2 och ärligt talat så vet jag inte det, men på något sätt ska det väl gå!!! Vad det är för projekt som jag håller på med får ni se på lördag *myser*
***
Ha en riktigt bra dag & tack för titten!
Kramen

2 kommentarer:

SasSa sa...

Grattis till det nya huset!! Så kul att ni är färdiga. Måste vara skönt att släppa det gamla bakom sig och se fram emot allt nytt. Även om jag tyckte ert gamla hus var urfint också;-).
Ha de gött vännen och boa in er regält nu.
KRam SasSa

Anonym sa...

Åh.. så härligt att få inreda på nytt ställe.. *sugen på att flytta.. shhhh*
måste vara härligt att ÄNTLIGEN få det klart.. med det strulet som varit..
hoppas vi ses snart..
Kram kram Kajsa