torsdag 22 maj 2008

Viktväktarna vecka 7

Först så vill jag tacka alla er som stöttar mej i detta, det värmer :o) Jag tror att detta är extra svårt eftersom jag har köpt en brevkurs och ska göra detta på egen hand. Jag har hjälp att få via telefon och via mail men det är inte samma sak, tur är väl att jag har M som är lika motiverad som jag. Och faktiskt denna vecka har jag varit riktigt motiverad, och vad händer då!?!? JO, vågen går ner, nästan ett kilo har det gått ner och det känns bra!

Nu kommer en vecka fylld med aktiviteter och det är bra för då tänker man inte så mycket på mat! Igår kom vårt nya spabad och ni kan väl gissa vem som har haft bikini i tankarna. Det är verkligen inte något som jag vill sätta på mej ännu, men jag får väl se mina bristningar som ett bevis på mina tre underbara barn *ler*

Startvikt 3/4 ~ +15 kg
Viktnedgång denna vecka ~ -0,9 kg
Total viktnedgång: -3,5 kg
Minskat midjemått: -4 cm
Intjänade scrap-shops pengar ~ 350 kronor

Ha en skön vecka!
KramKram

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow Anna vad duktig du är!
Jobba på, det ger ju resultat, önskar jag orkat med :(
Kram Aase