måndag 17 november 2008

Award...

Jag har fått en award av Helén, Tack snälla du!!! Det värmer mej i hjärtat såååå mycket!

Då blir det min tur att ge den vidare och faktiskt även tillbaks till Helén för du har också en mycket inspirerande blogg!


Reglerna är sådana:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag vill ge denna award till: Carina, Kristina, Hanna, Lina och SasSa ! 5 fantastiska och inspirerande bloggare :)

KramKram ♥ till er alla/Anna

7 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Nämen så GLAD jag blir!!! TACK snälla! Det värmer...nu ska jag kika runt på din blogg!

STOR KRAM
Hanna

Mrs X sa...

Åh, tack så mycket, det hade du inte behövt göra! :)

Anonym sa...

TACK så jätte mycket, va gullig du är!! jag blir så glad!♥

kram carina

Anonym sa...

Hej.
Lite långsam jag!
Vill tacka för utmaningen, ska försöka svara på den snarast :-)
Är så sugen på att göra rosor ohc ska kolla på länken du har.
Hoppas att ni hade kul på träffen.Föresten, JORDGUBBSTÅRTAN var verkligen en fantastisk skapelse.
Kram Maria

Anonym sa...

Så bra för jag har frågor. Hur gör man en snygg mall? Med vad fäster man bladen? Och går det att måla med distresser eller måste man ha andra färger? Isf villka. Har du mall att låna ut? Maila?
mariaoscarson@hotmail.com
Kikar in senare i kväll igen.
Kram Maria

Kristina sa...

GLAD!!!!
Tack!

Anonym sa...

jag har pushat lite för din blogg och få tips om zuttermaskinen på affärsbloggen.. hoppas det var ok vännen..
kram kram
Kajsa