måndag 16 februari 2009

Den 16 februari 2009

Wow, vilken helg! Det har varit en mycket bra helg, med pyssel i mängder, famijegympa, en tur till Ullared och så födelsedagskalas.
I fredags så kom Wilmas kompis och hennes mamma hit och scrappade. Oj, vad kul vi hade hela dagen. Inte för att jag fick mycket gjort men det är ju som vanligt när man har de små runt benen. Men jag gjorde denna LO som jag blev mycket nöjd med. Bilderna är från i höstas då vi grillade korv och gick tipspromenad med byalaget här.
I lördags så var det ju alla ♥ ♥ ♥ dag och jag hade skickat efter ett nallebud till mitt stora !
Mitt mellanstora ♥ fick en chokladask som var egentillverkad. Idéen, blommor + "Love" kommer från en tjej som heter Kamilla och är en mycket duktig scrappare!
Efter frukost så åkte jag och W på familjegympa på Friskis & Svettis och oj vad roligt det var att komma igång med träningen igen. Så nu ska jag börja träna en gång i veckan, bara för att komma igång. W och jag hade jätteskoj och det var roligt att göra något med bara henne, hon behöver lite egentid :O) Efter gympan skjussade vi W till en kompis och resten av familjen tog en tur till Ullared. Det var intensivt men vi kom hem med en massa bra grejer.

Igår var det dax för kalas (det var jag som fyllde år) och de närmaste kom för att äta lite tårta. Inget stort, och det kändes inte som om det behövdes. Numera så är det väl mest barnen man firar! På eftermiddagen åkte M till London så nu ska jag vara själv hemma med barnen fram tills fredag, då jag också ska åka dit. Det är resa som jag längtar efter och fasar för, MEN jag vet att mamma kommer fixa barnen galant!
På det forum där jag ofta härjar runt, Svensk Scrapbooking, är jag med i en födelsdags swapp. Det innebär att man byter presenter med varandra. Nu var det min tur att få paket och de som trillat in hitintills var dessa:
TACK tjejer för det fina jag fick!

Här kommer tillsist en bild på våra nya grannar! Jag har ju visat dem innan, men nu har de varit här flera dagar i rad, och jag blir lika imponerad av dessa stora djur varje gång!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: