måndag 16 februari 2009

Den 17 februari 2009

Ja, här kommer lite bilder på mina senaste LO som jag gjort. De första är från Island, ett album som jag känner att jag snart måste bli klar med då det är väldigt många år sedan vi var där.
Resten är lite foton från olika tidpunkter, och som jag "bara" betat av. Till sist idag så kommer det en bild på mina härliga tulpaner som jag ställde ut på altanen härom dagen. Tyvärr så var det -10 grader och ja, man kan väl säga att de blev rätt hårda. Men de var fina så länge de var frysta *ler*
Ha nu en bra dag!

KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Kristina sa...

Åhhh island!
Där är ju så vackert!Härliga foton♥
Hoppas allt är bra!
Kram Kristina

oumberligating sa...

Ja nu blir det 2 som skrivit något, det här är Peter Olofsson som också är med på månadsbilden, har inte hunnit kolla allas bilder tar några varje dag vill gärna läsa på bloggarna också brukar vara trevligt, som här och fina bilder, min månadsbild finns på min andra blogg www.jernsaxen.blogspot.com
Nu ska jag fundera lite över din bild(ler) Mvh från Peter Olofsson.