onsdag 18 februari 2009

Den 18 februari 2009

Idag är det onsdag och jag har inte något speciellt att visa er, för det ligger kvar i kameran. Men jag har gjort mer i mitt Islands album, och det är inte så många sidor kvar. SKÖNT!!! M är ju i London och arbetar denna vecka och det är så tomt utan honom. På fredag ska även jag dit och det känns väldigt konstigt att åka ifrån mina barn.

I kväll kommer skräpligan hit för att scrappa så i morgon har jag säkert nytt att visa, bara jag får ur det ur kameran *ler*

För att få något att titta på så kommer här en bild på vår gosiga katt Sambo, ja det namnet är konsigt jag vet! Det har skapat många skratt, särskillt en gång då jag sa att "Igår slängde jag ut min sambo!"....

KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Kramar i massor från ett snöigt Orust; jätteavundsjuk på dej som ska åka till L O N D O N !!!!!

Hoppas vi ses nåt framöver,
Kramiz Kada