torsdag 19 februari 2009

Den 19 februari 2009

Jaha, mer Island kommer här! MEN det är fasligt vad jag tröttnar fort, för nu har albumet åkt in i skrubben igen. Jag har några futtiga sidor kvar, men de får nog mogna lite för jag har en massa fina kort på mina barn som skriker att de vill scrappas *ler*
Sen så har jag fått ett finfint paket av MHV - min hemlige vän på Svensk Scrapbooking. TACK säger jag för allt fint som kom!
I morgon bär det av till London så jag är tillbaks i cyberspace på måndag! Då hoppas jag att jag kan visa lite av vad jag har sett och gjort i helgen!

Må så gott allihop och ha en riktigt skön helg!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Ha det riktigt skönt i London. Massor av kramar från mej.

Aase sa...

Härliga LO från Island men visst är det jobbigt att "scrappa" samma hela tiden :)
Förstår att det finns annat som pockar på, men då är det skönt att man kan fortsäta senare :)
Kram kram Aase