fredag 27 mars 2009

Lite nytt att visa idag...

Ja, jag är verkligen nöjd med min nya pysselplats och just nu så pågår det en "pimpning" av de två minibyråerna inne i skåpet. Men eftersom de inte är helt klara så får ni se dessa en annan dag *ler* Men ni ska inte gå helt pyssellösa härifrån idag för jag har scrappat också!!!
Först en bild på Wilma i hennes nya kläder:

Sen en bild när hon jagar myggor på den nya altanen förra sommaren:

Sist ut är en LO på min lilla prinsessa som verkligen njuter i badet, här är hon ca 1 månad gammal:

Igår så hade jag kurs på Handstämplat, vi gjorde ett album mha BIA (Bind It All) och det var så trevligt. Så här blev mitt album och nu ska det bara dekoreras också!
Jag fick även med mej en DT-påse hem och jag måste säga att den var helt underbar, kolla bara in vad jag fick med mej hem:
Vad det ska bli av detta kommer du få se inom kort i en blogg nära dej ;)
♥♥♥
Naturligtvis så var jag tvungen att handla lite också, nu när Kajsa fått in så mycket fint! Jag tog även en tur till Forma innan kursen och hämtade min hörnstans och stämpel som jag beställt där.

Till sist så vill jag och Melvin, jag kan bara säga nej!, önska er en trevlig fredagskväll, själva ska vi bort till ett mycket trevligt sällskap!


Med önskan om en skön helg!
KramKram ♥ till er alla/Anna


PS. Tack för alla fina kommentarer ni ger! Det värmer i mitt hjärta ♥♥♥

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vilka underbar Lo's, så fina färger på Wilma med nya kläder!
Ska bli spännande att se hur pimpningen av de små minilådorna blir! Ser fram emot det! =)

Ha en trevlig helg!
Kram / Angelica

Kamilla sa...

Vilka underbara LO:s och albumet var så sååå fint :D
jaaa, härlig shopping vännen, jag gömde mitt när maken kom hem *skrattar*

Kram kram