onsdag 25 mars 2009

Tada, vår i min blogg!

Idag har jag vårkänslor, även om det var -11 grader när jag vaknade! Så här kommer ett nytt utseende på bloggen, visst blev det snyggt!?!?!?

Här kommer ett litet kort som jag gjorde till MHV på svensk scrapbooking! Jag som inte brukar göra så mycket kort blev faktiskt rätt nöjd. Figurerna kommer från October afternoon och dessa hittar du naturligtvis hos Handstämplat och jag har målat de med mina Pro Marker. Där hittar du även de söta små rosorna som finns i flera färger!
Må väl
KramKram ♥ till er alla/Anna

6 kommentarer:

Karolina/karehed sa...

Vilket gulligt kort med roliga figurer!
Ditt pysselskåp är så fint och praktiskt. Snygg tapet och bra förvaring! :)

Anonym sa...

Vilket härligt kort!! Gillar textstilen!

Anonym sa...

Det blev jätte snyggt med vår i din blogg. Kortet var jätte gulligt. Kram syrran

Cattis sa...

Vilken gulligt kort! Du hade mycket fint här inne! =)

Kickans_blogg sa...

Underbart kort!! :0)
Kram Kicki

Kicki sa...

hihi, vilket härligt kort! Jätteroligt att göra så med rosorna, det måste jag komma ihåg!
Kram Kicki