måndag 13 april 2009

Jag har fått en award

Tack snälla Angelica för denna award! Den värmer mej sååå i hjärtat och jag blir så glad för alla dina kommentarer du lämnar hos mej! *ler* *myser*
Eftersom jag måste ge den vidare så finns det några som jag vill ge den speciellt, även om jag har MÅNGA fler att ge den till:

Caroline, min goa "skräpliga" vän
Kajsa, min underbara vän och DT mamma
Camilla, Anki och Maritha - goa vänner på Svensk Scrapbooking
SasSa - min kära vän

Må väl!!!
KramKram ♥ till er alla/Anna

5 kommentarer:

Anki sa...

Tack!♥

Kamilla sa...

ÅÅÅ tack snuttis :D Vad glad jag blir tacktacktack
*kraaam*

Kajsa sa...

tackelitack!
go du är..
kram kram

Carolines Vita vingar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carolines Vita vingar sa...

Tack snälla rara! Det var gulligt tycker jag.
Jag ber även om ursäkt för kommentaren innan, jag vet inte hur jag lyckades ta bort den. Det är inte första gången jag råkar göra det heller....sorry!
Jag är visst lite snurrig.
Kramar