fredag 3 april 2009

Ut med husbilen...

Ja, idag hade jag ju tänkt att ni skulle få se lite av vad jag skapat det senaste, men tyvärr så har jag inte hunnit ladda över det från kameran. Så ni får gott vänta några dagar till, men som man säger "Den som väntar"...
I eftermiddag så ska vi ta en tur till Hornborgasjön med några kompisar. Dom har också husbil så ser ni två på rad så är det kanske vi :) Vi stannar tills i morgon och det ska bli kul att få testa på husbilslivet igen. Sen så ska det bli kul att få se tranorna på riktigt, så många som de är! Jag hörde att de slagit rekord i år!!!
Så nu ska jag fortsätta packa och vill samtidigt önska er en riktigt trevlig helg, för nu hörs vi nog inte på några dagar!

Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Ha det så härligt och kolla lite xtra på tranorna från mig..(just nu har vi typ snöstorm och det har snöat 5 cm idag *suck*)

Anna"meali" sa...

Ramlade in på denna blogg av en slump och tur var väll det, annars hade jag missat allt fint som finns att kika på här.Återkommer självklart fler gånger, tycker dina kaffefilter rosor är underbara, ska försöka mig på dessa nån gång.
Ha det bäst i vårsolen.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh vad härligt med husbil.... Det låter så underbart att bara kunna ta familj och pick&pack och dra iväg på en roadtrip. Om det sen hade varit det i verkligheten med våra fem barn, de vette kattsicken? =) Men jag hoppas att ni får några underbara dagar, vädret började ju bra iaf! =)

Ha de gott!
Kram / Angelica