torsdag 28 maj 2009

Aj, aj, aj!!!

Aj, aj, aj!!! Igår var jag hos en Kiropraktor som skulle kolla upp min rygg lite. Man kan väl säga att två graviditeter, var av en tvillinggraviditet har gjort sitt på kroppen! Jag har ett snett bäcken och ett klonk ljud i min höft varje gång jag tar ett steg. Ja, efter undersökning var det dags att knäcka lite ben och trycka på lite muskler och detta har resulterat till att jag idag känner mej som överkörd av ett tåg. Sen så tror jag väl också att min lilla löprunda i tisdags har gjort att jag har lite träningvärk också. MEN kontentan av detta är att jag känner mej som en gammal tant idag!

I tisdags så var jag hos min goda vän Kajsa på Handstämplat och hämtade mej ett DT-paket med mycket godis. Och jag som inte haft någon inspiration på flera veckor, ja faktiskt på över en månad fick ett slags kli i fingrarna. Så igår så plockade jag fram lite saker och satte mej ner och började pyssla igen. Nu kan man väl säga att jag har fått mer kli i fingrarna och jag bara längtar tills lördag då jag ska på Handstämplats träff. Det ska faktiskt bli riktigt roligt!

Sen så fick jag också veta att min lilla nya leksak, en Slice skickas idag och förhoppningsvis kommer fram i morgon J För er som inte vet vad detta är för något, så är det en maskin som skär ut bokstäver och figurer i papper. Jag hoppas och tror att jag kommer använda denna mer än Sillen som just nu bara står och samlar damm. Funderar faktiskt på att sälja den, men å andra sidan så tror jag att jag kommer sakna att inte kunna skriva ut roliga saker i vinyl. Ja, det är ju ett världsligt problem eller hur???Nu ska jag återgå till mitt testjobb och ladda inför kvällens träning!
Må så gott!


KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Articsisters sa...

WOW....nu ska det designas en massa nya saker i alla vrår. DU har investerat en maskin också. Great, ska bli roligt att komma åter.