tisdag 25 augusti 2009

Nytt DT uppdrag för Handstämplat

Så nu är det dags att visa mitt DT uppdrag för denna månad här i bloggen. Det är fortfarande för Handstämplat som jag designar och det är lika roligt varje gång, även om jag alltid drar på det till den sista kvällen. Igår så hade jag lite smått panik och satte mej för att fundera på vad jag skulle hitta på.
Jag hade ju fått ett DREAM album av Kajsa och jag har sett på flera ställen sådana ord som man kan sätta på tex en tavellist. Så mitt album fick bli väldigt enkelt och ja, vitt. Jag har inte skrivit i det ännu utan kommer att skriva in små drömmar som mina tre godingar har. Vad det ska bli när de blir stora och ja, drömmar måste man ju ha :)
Ja, ni som är här ofta vet väl vid det här laget att 3D-lack har jag abstinens av. Måste bara ha lite... Så igår så testade jag att lacka i flera lager och det blev jättebra. Nu syns ju inte det så bra här på bilden men på riktigt så blev det bra. Träden är fastsatta med 3D kuddar :D
Sen så har jag haft en idé i mitt lilla huvud som jag tänkt att testa länge. Jag skickade en liten nalle på nallebudet.se till M och då fick man den i en liten ask. Denna ask öppnade jag upp och använde nu till mall. Jag tog 2 stycken CS och skar ut och biggade och vek ihop den till en liten ask.
Sen så plockade jag fram lite mönstrat spillpapper och lite dekorationer och vips så hade jag gjort mej en fin liten ask att ge bort till någon. Jag tror att jag kommer fylla denna med godis, och ge bort den på fredag....
Rosorna har jag fäst med 3D gluedots, så att de ska få lite höjd. De små limmade jag bara fast och sen så satte jag fast lite pärlor.
Ha nu en bra dag! Idag ska jag få hämta mina små barn på dagis för första gången och det ska bli riktigt roligt!
KramKram ♥ till er alla/Anna

5 kommentarer:

Mathilde sa...

Vad snyggt det blev! Asken var ju jättefin, smart att använda en annan som mall! Det ska jag tänka på. Och det är ju så himla mycket roligare att ge bort någonting som man själv har gjort. Brukar bli väldigt uppskattat också!
Kram

Jeanette sa...

Väldigt smart med ett dream album. Det kommer nog att bli många olika drömmar inför framtiden för de 3 små. Asken blev kanonfin. Kram Syrran.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilken superfin ask :) kram Johanna

Mrs X sa...

Åh, vad snyggt med ett vitt album som dekoration sådär!!

Nallebr.. sa...

va fint med dream albumet på tavellsit!! vilken bra ide:) tack!!