söndag 26 september 2010

Fyndat på utförsäljning

I fredags var jag och några arbetskamrater på lamputförsäljning i Viskafors. Alla lampskärmar kostade 39.- och fötterna 49.-. Jag ville ha några vita lampor och de var de ont om, men jag hittade 2 stycken som jag högg tag i fort. Att hitta en fin skärm till var svårt men där tycker jag att jag lyckades hitta en fin som passade. Så denna fina lampa står nu i vårt sovrumsfönster och jag blev nöjd att jag hittade den. Wilma fick en likadan fot men en annan skärm, nästan lika som denna. Sen hittade jag även en till matbordet, men tyvärr så har jag slarvat bort kroken att hänga upp lampan i så den får komma upp en annan dag.
I morse var jag uppe strax efter 7 och började dagen med 9 km löpning runt i skogarna här. En underbar höstdag kommer det nog bli idag. Strax ska vi gå ut och "picknicka" i trädgården och försöka planterna ner höstväxterna vi köpte förra helgen i krukorna.
Ha en skön höstsöndag!
KramKram Anna

Inga kommentarer: