torsdag 23 september 2010

Nedåt sakta men säkert...

Stegen blir mindre, jag är nöjd även om jag hade önskat att det skulle varit några fler som minskat. Men jag har ju inte gått upp och det är ju bra! När det gäller träning har jag lagt upp ett nytt 8 veckors program och nu är det löpning 4 dagar per vecka. Det ska väl få fart på förbränningen hoppas jag. Mitt nya mål är en svindyr ny outfit till nyår, vad tror ni om det???


Steg kvar till mål: 94 stycken (-2 steg denna vecka)


Denna veckan har varit ganska så jobbig faktiskt, mycket att göra plus att M varit borta två dagar har gjort mej trött och ganska så hängig. Tildas krångliga mage gör mej också så himla trött, undrar så vad det är som hon inte tål??? Sen tror jag att tisdagens läkarbesök gjorde att en massa spänningar släppte och en massa nya funderingar startade. Ja, ja det gäller att se framåt och gå vidare. Jag kunde ju varit dödligt sjuk men det är jag inte!


I morgon blir det skojsigheter hela kvällen då vi ska gå ut och äta med en arbetskamrat som i smyg gått och gift sig. Det ska bli roligt att se stan kvällstid, det var längesedan det hände. Sen på lördag ska jag och Wilma ha egentid och gå på bio på Röda Kvarn. "Det regnar köttbullar " är filmen som visas och innan blir det säkert tid för lite shoping och en fika på stan. Skönt att få umgås med henne lite ensam, tror att hon behöver lite mammatid...



KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: