tisdag 18 januari 2011

Insikt...

Att ha haft en tumör, även om den var godartad och nu helt borta, får en att fundera vad som är viktigt i livet. För mig har det nu blivit att må bra och ta hand om mig så att jag kan leva och se mina barn växa upp. Jag vill kunna göra roliga saker tillsammans med dom och få dom att må bra. Jag måste säga att det var längesedan jag kände mej såå tillfreds med mig själv som jag gör nu!

MEN att tampas med sina barn är ALDRIG lätt och just nu så tampas vi mycket med våra tre ”änglar”. En stor som ger ganska så mycket motstånd och gör att man måste tänka till både en och två gånger innan man öppnar munnen, och så två små som har mycket känslor och trotts som bubblar i kroppen. Jag har insett att det ÄR en utmaning att få tvillingar. Det är inte lätt att få dom att samsas och det är jobbigt när båda vill saker, och oftast inte samma saker. Jag får ofta frågan hur jag orkar, men jag kan bara säga att det är min vardag och jag kan inte göra så mycket åt den. Jag tror att man lär sig leva med den vardagen man har, tror du inte det.

Sist kommer här en bild på några som tar dagen som det kommer:

Ha en bra vardag!

Inga kommentarer: