fredag 28 januari 2011

Mer scrapp...

Jag har äntligen fått tummen ur och gått igenom och strukturerat om i hela mitt scrapprum. Ja, rum och rum, det är en skrubb som kanske är på 7 m2. Men det känns bra och nu är det såpass i ordning att jag faktiskt kan sätta mej där inne och scrappa igen. Sen så har M fixat värmen i golvet som slutat fungera i den delen av huset så nu är det varmt om fötterna igen.
I och med mitt städande och röjande så har lusten börjat komma tillbaks för att scrappa. Så jag har sorterat ut en massa kort och "mappat" ihop de med olika mönstrade papper. Det är väl fördelen med att ha haft butik, jag har ganska så mycket mönstrat papper som jag måste göra åt innan jag får köpa nytt. Så nu har jag nog ca 100 LO som väntar att skapas. Igår så var jag hos Angela på Forma Hantverk som öppnat i nya lokaler och shoppade lite fler album, så nu har varje barn fått album som ska räcka detta året ut.
Först vill jag be om ursäkt för de dåliga bilderna men det gick lite snabbt när jag fotade.Den första är på min lilla häxa Tilda som halloween 2008 sprang runt i sin gåstol och ville testa storasysters häxahatt!
Sen så har jag kommit på hur jag ska slippa köpa dyra bokstäver. Jag stämplar bokstäver med distressfärg på ett vitt papper, då kan man få dom i vilken färg man än vill och sen så klipper jag ut dom och dekorerar dom som jag vill. Billigt och enkelt! Fjärilarna kommer från min fina Martha Stewart punch som jag är såååå nöjd att jag köpte!
Här kommer en enkel LO på W&T som har lite lördagsmys under Ws säng. T har över 40 graders feber och mycket trött och hängig, men blev väldigt nöjd över att få vara med storasyster och äta godis. Jag valde att göra den väldigt enkel med få dekorationer.
Ha en riktigt skön helg!
KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: