måndag 17 januari 2011

Tro det eller ej....

Men jag har scrappat!!! Jag har ju inte scrappat på länge men nu har jag faktiskt satt ner rumpan och gjort några LO. Det är roligt när man väl kommer igång och jag har insett att jag har så mycket saker (papper och dekos) att jag inte behöver handla på länge. Men det kommer nog att ske ändå, snart öppnar ju Forma Hantverk butik i stan igen och det är verkligen efterlängtat i alla fall från min sida. De butiker som finns i Borås är ju egentligen inte några favoriter så Forma kommer blir en klar en!
Först ut så kommer en som visar mina goda bustroll, naturligtvis har de fått varsin.
Tilda´s
och Melvin´s
Sen kommer en på T´s lilla goa rumpa
På bilden här kanske det inte syns hur blå ögon M har här med jag kan lova att de är blå
Här kommer en där jag stämplat Rubriken med Distress Ink och det smälte in bra i pappret. Nu inser jag att glömt att skriva lite om bilden, det får jag göra när jag kommer hem.
Här kommer en dagisbild på M, där han klättrar i berget på dagis.

Just nu så är vi inne i att röja, då vi röjt ur hela garaget. 5 stora lass till återvinningen och nya hyllor på väggarna har gjort att vi numera ser golvet på garaget och faktiskt även får in bilarna där. Det är skönt att ha fått det gjort och det har även gjort att jag börjat röja inne. Det är så skönt att få struktur på allt och om man hade frågat min man när han träffade mej så hade han svarat ALDRIG. Då var det gångar som man fick på i min lilla tvåa och det var saker över allt. Nu har vi det ganska rent på saker framme och det kanske blir så när en ekorre och en pedant bor tillsammans. Men vi gillar vårt hem och som ni vet så gillar jag ju att ändra och inreda. Jag har nog inte slutat att boa sen M&T föddes än. Snart ska jag även få boa in oss i Espevik, där det ska målas och fräschas upp lite mer. Jag har massa kul idéer och jag tror att vi kommer få det bra där nere till sommaren. Nu längtar man bara till den 1 maj då vatten och el finns igen. LYCKA blir det den dagen!
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Mrs X sa...

Åh, vad roligt att se några alster från dig igen!! Jättefina layouter! Skrattar gott åt den lilla rumpan, det är ju ändå nåt särskilt med en liten blöjrumpa! :)

Unknown sa...

Härliga bilder. Kram syrran